måndag 20 april 2009

En lekande Novabus


Sötnos!




Såhär tyckte Nova att hon skulle göra varje gång jag satte henne upp, alltså slänga sig ner igen o sen asgarva ;) det lilla busfröet!
Nu ligger skuttis och sover eftermaten vila ;) hon var ganska ledsen innan och kom inte till ro, tror det är tanden igen, måste ju klia som sjuttom, stackarn! sedan var hon ju så övertrött med! hon kramade mig länge och väl så mysigt men jobbigt när hon är ledsen, men det gick över och hon var så trött så som vanligt så somnade hon mitt i ett gnäll :) när hon vaknar är hon förhoppningsvis gladare :)
vi har faktiskt inte hunnit ut än eftersom Nicke överaskade oss med att komma hem och äta lunch, mysigt! :) man han skrämde mig, och inte lite heller, jag höll på och få en infarkt, säkert Jeanette också eftersom jag hade henne i luren och hon undrade väl vad jag höll på med!
Inatt drömde jag att jag hade glömt att låsa och en man kom in, ställde sig bakom ryggen på mig och sedan höll för munnen på mig! så idag när niklas kom hem ropade han inte utan han bara gick in, han själv tyckte han stökade så mycket att jag borde hört att han var hemma men jag var i full färd med att bädda sängen så det gjorde jag inte, Novis låg på täcket i vardagsrummet & lekte den lilla stunden, så plötsligt bara står han där, jag blev så rädd att jag jag såg svart typ ..nej usch! det var riktigt läskigt, mitt hjärta flög upp o satt sig i halsen, nu ska jag låsa JÄMT! så jag hör även om niklas går in ;) fast mycket var nog att jag drömde så inatt, för innan jag har ju aldrig blivit så rädd!
:)
nej nu ska jag också försöka vila en stund, innan Nova vaknar & vi ska gå ut! vi hörs senare! :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar