söndag 19 april 2009

Sol & bad

Mammas & pappas älskling.

Hejsan!

Jag har blivit beordrad att ändra textstorleken eftersom den inte syntes vilket inte skulle va meningen så nu är det ändrat, syns det bättre ? ;)

Är det någon som vet hur man lägger upp film här? jag prövade säker tjugo gånger utan resultat :( har ju en på en supersöt Nova som visar hur hon gör när hon diggar musik :) skriv gärna o hjälp en oteknisk mig!

Idag har vi varit upp & ätit söndagsmiddag hos svärisarna, kött potatis & sås, så gott! Nova var inget större sällskap utan slog igen ögonen direkt när vi kom dit o öppnande dom lagon tills vi åkte därifrån ;) inte lätt o vara pigg jämt!

När vi kom hem gick vi ut o gick en promenad i solen, underbart! Nova skrattade som vanligt när hon fick sitta i selen, hon har ögon stora som golfbollar och tittar på ALLT runt omkring med ett STORT leende på läpparna, lilla gullunge :)

när vi kom hem la sig pappan i huset o Nova i badet o plaskade, hon älskar det verkligen efter en timme brukar det vara bra och då ser dom ut som två russin! ;)


Nu ligger hon o sussar och stora älsklingen är o handlar, vi ska göra morotsstavar & gurkstavar med dipp, jag är så sugen just nu att jag skulle kunna äta vad som helst! :)

nej nu ska jag kika vidare på wipeout! ha en bra kväll.



1 kommentar:

  1. Ja, nu ser man mycket bättre :)
    Längtar tills ni kommer upp och hälsar på. :)

    SvaraRadera