torsdag 23 april 2009

Idag är jag lycklig, solen lyser in, lillälskling drack en hel flaska välling & åt en hel portion gröt för första gången på en vecka, nu äntligen kanske det börjar vända? vad skönt det skulle vara framförallt för hennes skull :) måste vara tokjobbigt o ha nått som ploppar upp i munnen kliandes som man inte har en aning om varför dom sitter där! hon har i allfall kommit på att dom har ett andvändningsområde, nämligen att bitas! imorse stog vi och tokade oss framför spegeln, så tittar hon på mig, skrattar och hugger, mig rätt i näsan, nog hårt för att det skulle kännas haha! nu får man börja passa sig ;) så fort man har handen inom en dm radie så kommer hon med munnen snabbt som ögat ;) bitringar är inget för henne, bättre med mammas alla kroppsdelar! :)

Just nu ligger hon & sussar middag snart måste jag väcka henne, hon vaknade av sig själv för en stund sen, så gick jag in & sedan vidare ut i köket o började med lite mat innan jag hämtade henne, och gissa vad jag möts av sen, en sovande Nova! :) då hade hon somnat on mitt lilla troll! :) så hon får snarkelura en kvart till! men hon var uppe ganska länge så inte undra på att hon är trött.
Efter maten ska vi kila ut i solen en sväng och sedan möta upp stora älsklingen för yttligare en tur, med detta kanonväder kan man ju inte sitta inne!
har en film som jag ska lägga upp på nova när hon har sitt busryck! :) men det får bli lite senare, nu ska jag fixa lite innan jag tar upp min lilla skutt!
ha en bra dag. / Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar